Thursday, February 22, 2018

Assalammualaikum

Salam kasih 

Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Illahi dgn limpah kurnia Nya masih lagi aku disini.


Agak lama tidak menjejak kaki ke blogger umpama telah usang di telan waktu dan masa.


Allhamdulillah syukur juga aku ucapkan taktala pada tangga 25 shawal aku diijabkabul dengan insan yang benar benar aku cintai. maka setelah memasuki alam rumahtangga maka terlepas dan terputuslah segala peristiwa lampau. mungkin ada yang pernah membaca kisah MNH ternyata hebat aturan Allah. aku mengenali rasa kecewa dan Allah temukan aku dengan yang lebih baik. suamiku separuh jiwa dan ragaku. 


Alhamdulillah kini aku menjadi seorang ibu dan memasuki anak kedua. sungguh indah aturan Allah.


masih segar di ingatan sukar untuk dilupakan kali pertama melahirkan zuriat tanda cinta dan rezeki dari Maha Besar yang Allah s.w.t kurniakan kepada kami.


0 comments: