Monday, April 7, 2014

Tahniah

Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi...

Hari ni datang office macam biasa...duduk d atas lantai buat kiraan macam biasa. menghamparkan pelan bangunan di atas lantai kerana meja telah penuh dengan segala barang2 yang aku tak pasti asal usulnya...actually malas nak fikir bende tu..haha yeah


duduk bersila di atas lantai sambil membuka buku2 lama...  menatap pelan dan buku. sambil membandingkan kedua-duanya. intercom pun berdering..haha suh aku masuk bilik... bos aku la..rupanya nak bincang pasal projek dekat sarikei... bos kata nak naikkan pangkat aku..dan semestinya gaji pon naek..hhaha dari seorang penolong juruukur bahan dan memegang Jawatan Juruukur Bahan dan kni memgang jawatan sebagai Projek Manager. kini semuanya berada di bawah aku dan sudah tentulah kerja bertambah banyak. secara tiba-tiba alamak..haha wish me luck semoga dipermudahkan...

   

0 comments: