Friday, October 25, 2013

LOVE YOU MR ARROGANT


Selamat petang Assalammualaikum

cerita ni bagi aku amat memuaskan walaupun sekarang masih dipertengahan tayangan...so pada aku memang agak est tak bosan pun. watak keduanya agak sempoi..malahan Azlee mampu membawa watak dengan baik sebolehnya aku amat berpuas hati dengan kerjasama keduanya.. Zara pulak aku rasa amat menarik..mimik mukanya amat menjadi seolah2 cerita tersebut benar2 terjadi... kadangkala membuat aku berfikir watak ini terlalu banyak emosi malahan terlalu banyak cabaran..tetapi dia mampu..sejujurnya dia berjaya membawa watak ini.. dan aku suka... lagipun amat jarang sekali aku memuji drama2 tv ni.. tetapi tidak kali  ini...aku benar2 suka.. 
LOVE YOU MR ARROGANT
diharap kelak korang berlakon sama lagi... tahniah di atas kejayaan ini..

0 comments: