Tuesday, October 8, 2013

BOS AKU

assalammualaikum hai apa khabar,..
hari ni nak story pasal bos-bos aku... bos aku ni ada dua orang.. kedua-duanya lelaki..susah jugak nak bekerja bawah dua bos..kena dengar salah satu..bos aku tu sorang bos besar sorang lagi GM. paling best kalau aku tak puas hati kat bos besar... bos lagi satu support aku..kalau aku gaduh dgn GM aku..bos besar support aku..hahaha itu yang best nya...

tapi agak susah nak accomplish dgn 2 bos..contohnya GM aku lebih faham situasi kerja berbanding bos besar.. senang bekerja..tapi bila part komputer dan sebagainya mesti dia cari aku padahal aku ni bkn technician,technical kat pejabat ni..aku cuma Enginner Qs kat sni.. tapi kerja dorang bagi kat aku... padahal kat office ni banyak gler admin,... aku jugak d carik..kadang2 tu runsing jugak la..


harap korang tak berjumpa dengan bos yang perangai nya macam2..ahaha


kalau big boss aku macam ni kan best..hahaha 
semangat gler aku kerja...haha tapi malangnya tak..huhu


mesti khusyuk punyer.haha okla..away nak siapkan kerja..seminggu da bos aku bagi..dok siapkan bos lagi satu pnya kerja... dah macam PA dia..

0 comments: