Thursday, September 26, 2013

Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak




Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana…. 

Saya sayang Malaysia kerana Malaysia merupakan tanah airku. Tanah aku dilahirkan dan tanah tumpahnya pertiwi. Malaysia aman makmur walaupun terdapat berbilang bangsa dan agama tetapi kita tetap hidup dibawah payung 1 Malaysia. Keharmonian yang ditunjukkan oleh rakyat menerapkan lagi cinta saya pada negara.  Di Malaysia juga saya mampu mengucapkan syukur kerana hidup di dalam keadaan yang aman.  Di Malaysia kita terkenal dengan makanan tempatan serta tempatnya yang mampu menarik minat para pelancong dalam negara mahupun luar negara. Semoga Malaysia terus menjadi sebuah negara aman makmur di masa hadapan.

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

7 comments:

AbgferOz said...

mekaceh juin.. jangan lupe follow dan like sponser :)

nenot said...

tajuk
Gud luck!!!Jom join ga utk
menangi 100 hadiah

nenot said...

tajuk
Gud luck!!!Jom join ga utk
menangi 100 hadiah

Miss Anonymous said...

Singgah sini,
Dari segmen yang sama,
Giveaway Saya Sayang Malaysia - JiwarOsak
Jemput join contest ini kalau tak keberatan,
September Giveaway By KasihLestariAbadi

Unknown said...

aaaa dh juin..

Unknown said...

SALAM. SEGMEN YANG SAMA

http://jmbelog.blogspot.com/2013/09/giveaway-saya-sayang-malaysia-jiwarosak.html

Wanie Seuk said...

hye jom join http://wanieseuk.blogspot.com/2013/10/cosmic-giveaway-by-le-awesome-trio.html