Friday, July 19, 2013

Tentang Aku

assalammualaikum..salam jumaat dan salam Ramadhan

hari ni tetba plak nak sharing pasal diri aku sendiri....tapi takde cite cinta ok...haha.. somehow aku nak kaitkan sikit takpe la kan..hahaha 

aku dilahirkan pada 7.05 minit pagi pada 23.10.1989. bersama aku adalah adik kembarku..walaupun berlainan rupa tapi minat kami berdua kearah sejarah amat mendalam,...kami juga berkongsi minat melukis malahan dia lebih kepada potret manakala aku lebih kepada fashion seerta kartun. tapi setelah lama di tinggalkan maka amatlah kaku bagiku untuk melukis semula..

apa yang menarik minat aku ialah makan makanan ringan..menonton drama korea.. serta membeli kasut tumit tinggi. setiap hari rutin aku adalah 3 benda ini.. membaca adalah hobi di masa lapang. kadang2 aku akan menonton wayang bagi mengisi masa terluang. aku mengumpul pelbagai jenis koleksi kasut tumit tinggi tapi setelah setahun d sabah kasut ku hlg begitu sahaja.

aku juga seorang yang agak sensetif walaupun pada luaran ku,aku amat kasar dan tidak memberi sebarang tindak balas serta berhati batu.semuanya hanya pandangan mata kasar mereka..tetapi dalamanku aku seorang yang amat sensetif jika dimarah atau mereka yang mengambil berat akan diri aku. sekecik mana pun jasa mereka membantuku aku menghargainya.haha comel kan..

sampai sini dulu rasa macam nak tido pulak menaip..hmm babai

0 comments: