Thursday, July 11, 2013

BERKAHWIN DAN JODOH


Di bulan Ramadhan yang mulia ini dan penuh keberkatan aku mendoakan semoga jodoh aku cepat datang kepadaku.. aku tidak sunyi dan aku tidak risau..cuma aku ingin isikan hari2 aku dengan insan yang tercinta.. (bukan sebab gatal nak kawen tau) yeyer je cari jodoh....

Permudahkanlah urusan ku bertemu insan yang bakal menemaniaku hingga ke Jannah..walaupun masa aku amat terhad kerana kekangan kerja.Permudahkan lah Ya Allah.. temukanlah kami... 

semalam tetiba rasa ingin berpuasa..beraya dan terawih bersama suami. alangkah indah jika keadaan itu benar2 wujud.. terkadang terasa biarlah aku pergi melamar mereka seperti Saidatina Khadijah melamar Rasulullah S.A.W. tetapi wujud satu prasangka... 'ah siapalah aku untuk mereka' .. kerna itu aku kerap menarik diri takut untuk kecewa.



doakan aku bertemu jodoh.. aku sudah bersedia :) aminn

0 comments: